.

הדרך שלך לעבודה נכונה, יעילה ומתגמלת עם מנהלות רווחה ומשאבי אנוש בארגונים

קבל ממני משוב אישי

על המייל השיווקי שלך

למנהלות רווחה ומשאבי אנוש בארגונים

משאלות והתכתבויות שלי עם בעלי עסק רבים 

עדיין עולה כל פעם השאלה הגדולה:


דורית, מה אני צריך לכתוב ואיך עלי לפנות למנהלות רווחה ומשאבי אנוש כדי שיקראו את המיילים שלי?  


כיצד לפנות אליהן כדי שיסכימו לשוחח איתי בטלפון?


איך לגרום להן לצאת מהמשרד ולהגיע לפעילות שאני מארגן עבורן?


החלטתי להרים את הכפפה שזרקתם לי, ולתת לכם

משוב אישי במייל על המייל השיווקי שאתם שולחים

למנהלות רווחה ומשאבי אנוש בארגונים

מה המשוב כולל?

אתם תשלחו אלי את המייל השיווקי שאתם שולחים למנהלות רווחה ומשאבי אנוש.

אני אקבל את המייל שלכם ואקרא אותו בעין המקצועית שלי כמנהלת רווחה.

אני אנתח בצורה מעמיקה את החומר השיווקי שלכם. 

אתם תקבלו ממני במייל חוזר דו"ח ניתוח מקצועי המלא בהארות, ותובנות לגבי הטעויות שכתבתם וגם לגבי הדברים הטובים שעשיתם.

אני אנתח גם את הכותרת של המייל וגם לגביה תקבלו חוות דעת ממני.

וכל זאת בהתכתבות במייל, מבלי כל צורך לצאת מהמשרד.

בגלל שאני משקיעה זמן איכותי וממוקד בכל אחד, תקבלו את המייל שלי עד 7 ימים.

חשוב לי להדגיש:

אני לא עושה את העבודה במקומכם ולא כותבת לכם מייל חדש.

תקבלו ממני דף עם הערות שלי לגבי התכנים ששלחתם, והמלצות לשינוי.

התשלום שלכם הוא עבור משוב חד פעמי.

זאת אומרת, שאם תשנו את המייל ותרצו שאתן משוב נוסף – תשלמו שוב עבור המשוב השני.

וזה רק בשביל למנוע פינג-פונג אינסופי של התכתבויות.

האחריות שאני נותנת לכם:

יש לכם 30 ימים להחליט אם המשוב שלי היה יעיל עבורכם.

אם תרגישו שאינכם מרוצים - תשלחו אלי מייל ותקבלו מיידית את כל הכסף חזרה.

בלי אותיות קטנות.

ולמה אני עושה את זה?

פשוט, כי אני לא אוהבת לקבל כסף שלא בלב שלם. אני מאמינה שאין בו ברכה, ולכן אני מעדיפה להחזיר אותו.. שטויות שלי..  :-)

מה ההשקעה שלך?

ההשקעה שלך היא  450  354ש"ח בלבד.


אתה מקבל ממני ניתוח מפורט ומדוייק לגבי יעילות התוכן השיווקי שלך. איך הוא נראה בעין של מנהלת רווחה ומשאבי אנוש בארגונים.

אתה מקבל ממני 3 שעות עבודה, במחיר של פחות משעת ייעוץ אחת!

אבל זה בסדר מבחינתי, כי זה לא דורש ממני לצאת מהבית...


 בונוס: משוב חוזר במתנה!

אמנם כתבתי שהמשוב הוא חד פעמי, אבל ראיתי שבפועל אני נותנת משוב חוזר, רק כי ממש חשוב לי לראות את היישום שלכם,אז... אני עושה את זה רשמית:

אתם שולחים לי את המייל השיווקי שלכם.

אני נותנת משוב מפורט ומקיף במייל

אתם שולחים אלי מייל מתוקן, לאחר יישום כל הערותיי.

אתם מקבלים ממני משוב נוסף.

נשמעת עיסקה מצויינת! אני רוצה לדעת איך מנהלת הרווחה

ומשאבי אנוש קוראת את המיילים שלי, מה היא מבינה מהם ועד כמה הם משכנעים!

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי *
שם העסק *
תחום העסק *
מספר תווים נותרים: 255 מתוך 255

הרגשתי שהגעתי לאדם המקצועי ביותר שיכול לענות לי תשובות מדויקות:

הי דורית,

 

רציתי להודות לך בשנית על פגישתנו ביום שישי, הפגישה נגעה בנושאים אותם רציתי לברר.

האם זה קהל היעד שלי, ומה אני צריכה לעשות כדי שזה יקרה.

הרגשתי שהגעתי לאדם המקצועי ביותר שיכול לענות לי תשובות מדויקות על מנת שזה יקרה.

 

השארת אותי עם הרבה משימות פיזיות לעשות ובעיקר עם בהירות לגבי, האם ואיך כדאי לי להכנס לשוק הזה.

שאלה שכבר זמן רב ניסיתי לענות עליה ביני ובין עצמי, ונפתרה בשיחה מקצועית איתך.

 

אז תודה רבה, ועוד נשתמע.

 

 

"דורית הנחתה אותי שלב אחר שלב איך לתקן את המכתב ולהפוך אותו ממכתב מייגע למכתב שאחראיות הרווחה ירצו לקרוא עד הסוף":

 

כבר תקופה ארוכה שאני מסתובבת עם המחשבה להציע את שירותיי כמטפלת שיאצו לחברות. אלא שהחברות נראו לי כמו חומות בצורות, עד שקראתי את המדריך של דורית שלום. כשהמחסום הראשון הוסר התיישבתי לכתוב מכתב שמיועד לאחראיות רווחה,

ואז פניתי לדורית בבקשה שתקרא את מה שכתבתי ותחווה את דעתה.

לא רק שנענתי בחיוב ובחיוך, גם קיבלתי תשובה מהירה והתייחסות מעמיקה, נעימה ומקצועית, שהורגש שנעשתה מכל הלב,  למכתב שכתבתי (למרות העומס שייצרו לה הפקת אירועי הרמת כוסית והכנת הבית לקראת ליל הסדר).

דורית הנחתה אותי שלב אחר שלב איך לתקן את המכתב ולהפוך אותו ממכתב מייגע למכתב שאחראיות הרווחה ירצו לקרוא עד הסוף.

עם המכתב הזה אני מרגישה בנוח לפנות לחברות, ואין לי ספק שהוא גם יזכה להתייחסות. 



מיכל שטרית  http://www.she-treat-me.co.il/

"המייל שלי זכה לאחוזי פתיחה גבוהים ולפניות טלפוניות ! ":


דורית היקרה ,


תודה על משוב מקצועי שכתבת לי על מייל שהפצתי למנהלות רווחה אודות

שירותיי בהפקת אירועים - הפקת חוויות.


המייל זכה לאחוזי פתיחה גבוהים ולפניות טלפוניות !

ומכאן את כבר יכולה להבין את התרומה הגדולה שלך בלחבר ולאפשר

התאמה של השירותים והמוצרים לצורך אמיתי שקיים.


שוב תודה, ותמשיכי לעשות את מה שאת עושה בכזאת מקצוענות.

אוריה הראל, בית ליצירת חוויות עם מסר. 

 

   אוריה הראל   http://www.oriaharel.com/

צריכים עזרה?   doritshalom@gmail.com

כן, אני מוכן לצאת לדרך ולהבין איך מנהלת הרווחה קוראת את המייל שלי!

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי *
שם העסק *
תחום העסק *
מספר תווים נותרים: 255 מתוך 255

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.